EIB/KNX forum van Belgė EIB/KNX forum van Belgė
Vragen, opmerking en tips omtrent EIB/KNX domotica.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Lichtscenes in touchscreen B&J ABB

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    EIB/KNX forum van Belgė -> Programmatie EIB/KNX
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mbavdv



Geregistreerd op: 09 Feb 2009
Berichten: 2
Woonplaats: Wognum

BerichtGeplaatst: 09-02-2009 20:30:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Zeker een goed initiatief! Ik vroeg me al af wat er was gebeurd met het oude forum...

Ik heb inmiddels een vrij goede KNX installatie thuis draaien op basis van JUNG elementen. Wellicht kan ik mijn bijdrage doen om anderen te helpen.

Groet,
Mike
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ligth011



Geregistreerd op: 05 Feb 2009
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 09-02-2009 20:48:18    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb B&J en abb componenten.

maar het programmeren van de bus lukt redelijk, maar het instellen van lichtsences is een ramp. ik hetb een touch scherm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mbavdv



Geregistreerd op: 09 Feb 2009
Berichten: 2
Woonplaats: Wognum

BerichtGeplaatst: 11-02-2009 18:24:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook een touchscreen, maar lichtscene's ben ik nog niet aan toegekomen. Heb er even heel kort naar gekeken, maar met een nieuwe woning zijn er ook heel veel andere prio's Wink Voor zover ik heb begrepen dien je eerst in ets groepsadressen aan te maken van elke scene die je wil instellen en deze kan je dan groeperen om daadwerkelijk een scene te maken. Vervolgens moet je van je componenten de uitgangen koppelen aan de groepsadressen die je op wil nemen in je scene. De groepsadressen en groep van groepsadressen zijn dan beschikbaar in je panel om te bedienen. Bij Jung is dat laatste voor een groot deel voorgeprogrammeerd.

Sla ik nu volledige onzin uit? Hoe is het bij BJ geregeld?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ligth011



Geregistreerd op: 05 Feb 2009
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 12-02-2009 20:26:12    Onderwerp: Reageren met citaat

bij B&J gaat dat iets anders volgens mij,
er zit een tool bij om het scherm te programmeren, uiteraard wel met groepsadressen, maar die vul je per stuk bij de lichtscene in, ik had een cursus gehad maar ben er helemaal uit.
zo als je al zegt zijn er eerst andere prio voor het huis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    EIB/KNX forum van Belgė -> Programmatie EIB/KNX Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum